02 d’octubre 2007

Parada tecnica a Londres

Per fi arriba el dia. Em dirigeixo a l'aeroport de BCN amb l'Oscar i com no, la meva mama que esta mes nerviosa que jo. (que tienna la foto).Primer vaig a Londres que es des d'on surt el meu avio cap a Beijing. Després de fer un gran esforç a ma mare se li van caure unes llagrimetes peró jo vaig aguantar com un "macho". A Londres, (m'encanta aquesta ciutat) vaig veure a la meva estimada Kita, als amics que encara queden allà i com no, em vaig prendre una o dues pintes a la vostra salut. Per cert, records i petons de la Kita per tots vosaltres. I ja no se que mes dir. La pròxima actualització des de Beijing. Estoy cagao, cagao, cagao....pero amb unes ganes de marxar increïbles. Adeeeeeeeeeeeeeuuuuu!!!! Us trovare a faltar, però tornaré!!!!

2 comentaris:

OSCAR ha dit...

Ejem... aixo de que vas aguantar com un "macho"....

jeje

Una abraçada

Unknown ha dit...

Ei, MikiFog!
Passa-t'ho be per les antilles i, com sempre es diu, Vee En Connte!!
Manten-nos informats de les teves vivencies, i no deixis d'escriure tot el que se't passi pel cap.

APADEU