23 d’abril 2008

Matant el temps a Brisbane/ Matando el tiempo en Brisbane

La vida d'un 'motxilero' no es facil. A vegades es prenen bones decisions i a vegades no tan bones. Pero d'aixo ja fare un escrit un dia d'aquests. A Byron Bay m'ho he passat molt be però haig d'admetre que les coses no han anat com esperava. Aquestes dones son mes complicades....!!!(jeje). Així que he decidit tornar a Brisbane amb el meu amic Jeronimo.
Encara em queden uns dies per estar a Austràlia i la meva pròxima destinació fora d'Australia es Tailàndia però no puc arribar allà fins el dia 10 de maig (ei, el meu cumple!!!) ja que es quan arriben els meus amics. Però Miki, no pots arribar primer i esperar-los allà?? Bona pregunta....però us diré per que no. A Tailàndia, amb el passaport Europeu sol es pot estar durant 30 dies (sense visat). Si arribo abans i els meus amics desprès, hauria de marxar mes aviat. Lògic no?
Em quedaré uns dies a Brisbane ja que el meu pressupost Austràlia ja esta quasi al final i aquí es bastant econòmic . D'aqui el meu avio surt ens uns dies cap el nord, concretament a Darwin per visitar el Kakadu Park i des d'alla un altre avio em portara cap a Àsia. A Brisbane aprofito per preparar el meu viatge a Àsia altre vegada i estar amb el meu amic Jeronimo i els seus amics. Coses curioses que he fet aquí: he anat a un concert de Gospel fet per Japonesos i a un concert de Hip Hop de dos americans.
Com ja sabeu aqui, a l'hemisferi sud, l'estiu ja s'ha acabat. Estem a la tardor i es nota. Una mica mes de fresquet i a les 6 ja es fa de nit. Haig de ser fidel al nom del meu blog....aixi que cap el nord, buscant l'estiu!!!
.
La vida de un 'mochilero' no es facil, jeje. A veces se toman buenas decisiones y a veces no tan buenas. Pero de esto ya hare un escrito un día de estos. En Byron Bay me lo he pasado muy bien pero tengo que admitir que las cosas no han ido cómo esperaba. Estas mujeres son mas complicadas....!!!(jeje). Asi que he decidido volver a Brisbane con mi amigo Jeronimo.
Todavía me quedan unos días para estar en Australia y mi próximo destino fuera de Australia es Tailandia pero no puedo llegar alli hasta el día 10 de mayo (ei, mi cumple!!!) ya que se cuando llegan mis amigos. Pero Miki, no puedes llegar primero y esperarlos allá?? Buena pregunta....pero os diré por que no. En Tailandia, con el pasaporte Europeo solo se puede permanecer durante 30 días (sin visado). Si llego antes y mis amigos despues, tendria que irme mas pronto. Lógico no?
Me quedaré unos días a Brisbane ya que mi presupuesto Australiano ya esta casi al final y aquí es bastante económico. De aqui mi avion sale en unos días hacia el norte, concretamente a Darwin para visitar el Kakadu Park y desde alli otro avion me llevara a Asia. En Brisbane aprovecho para preparar mi viaje a Asia otra vez y estar con mi amigo Jeronimo y sus amigos. Cosas curiosas que he hecho aquí: he ido a un concierto de Gospel hecho por Japoneses y a un concierto de Hip Hop de dos americanos.
Como ya sabéis aqui, en el hemisferio sur, el verano ya se ha acabado. Estamos en otoño y se nota. Algo mas de fresquito y a las 6 ya se hace de noche. Tengo que ser fiel al nombre de mi blog....asi que hacia el norte, buscando el verano!!!
.
Miki Dundee