05 d’octubre 2007

Ni hao des de Beijing!!!

Per fi, despres de 9 hores i mitja d'avio ja he arribat a Beijing. Son les 6:30 del mati aqui i les 12:30 a Barcelona. Com podeu comprendre ara em comenca a entrar la son ja que a l'avio sol he dormit una horeta. He creuat el control de passaports amb un policia que no ha mogut ni un muscul de la seva cara...jo tampoc (pero de cagao que estava....)
En teoria la gent del Hostel em ve a buscar. Ja m'imaginava a un Xines amb un cartell escrit amb Miki Escolies i llums de neon, pero quina es la meva sorpresa quan no trobo cap persona amb el meu nom!!! Bueno, despres d'esperar una horeta truco al Hostel. S'havien equivocat d'hora i arriven en una hora mes, que li farem.
Ara si, per fi arriba un Xines amb el meu nom que em porta amb cotxe fins el Hostel. Anar en cotxe per Beijing es millor que Port Aventura i a sobre plovent. Es una experiencia unica, jeje. D'un costat per l'altre i pito cap aqui pito cap alla. us ho recomano. Arrivo al hostel, m'estiro al llit i clar,...zzzzzzzzzz!!!