05 d’octubre 2007

Primers 'problemilles'

He dormit una mica, bueno, de fet m'he aixecat a les 15h hora de Beijing i m'he decidit. Després de mirar el mapa,d'orientar-me i preguntar a la gent de hostel em dirigeixo cap al meollo, la placa de Tian'an men. Un cop alla i revisant el meu mapa altre vegada s'acosten dues Xineses molt simpàtiques preguntant si em poden ajudar. Començo a parlar amb elles. Son voluntàries de Beijing 2008 i volen practicar angles. Bien, condeixo gent autòctona que em pot ensenyar la ciutat i a sobre, puc aprendre Xines. Un chollo!!! Anem a prendre un te a una casa de te i tot molt bonic. Provo diferents tipus de te, m'expliquen la historia del te, musica ambiental, una cambrera per nosaltres sols i al final arriba el compte....180 euros!!! Jo em quedo de pedra però clar, pago la meva part i les Xineses volien que pagues la seva part per que eren estudiants. Si home!! Evidentment les dues estaven compinxades amb amb la casa de te. Vaya parell de...El millor de tot es que a mi no m'agrada el te!!! 10 hores a Beijing i ja m'han pres el pel. Al arribar al hostel tot esta ple de cartells anunciant aquest tipus d'estafa: soc doble pardillaco!!! Em serveix de consol que no he sigut l'unic i que hi ha gent que s'ha gastat 200 euros. Moraleja: Si s'acosten dues Xineses simpàtiques, digues que odies el te!!
Segon problemilla: Durant 3 o 4 dies no em puc dormir fins les 5 o les 6, i despres pel mati soc incapaç de llevar-me: es el famós Jet Lag.