08 d’octubre 2007

'Vuelta al cole'

Despres de passar el cap de setmana de turisqueo finalment arriva el Dilluns: el meu primer dia d'escola. Doncs si, m'he apuntat a un curs de Xines de moment per un mes. Son 4 hores al dia i nivell 'principiante'. La veritat es que el curs esta molt be, estic millorant el meu angles i perfeccionant el meu espanyol, jeje. Malauradament per mi, m'han possat al curs del mati, o sigui, a les 7h en peu ja que per lo menos tardo una hora per arribar a classe. No per que estigui molt lluny, que ho esta, sino pel trafic que hi ha. Viatjar en bus tambe es una altre aventura. Les parades estan en Xines i sempre, sempre, va ple, pero ple. I com no, anarquia per els conductors. Sort que jo baixo a la ultima parada i no hi ha perdua.
Com no, a partir de la gent que coneixo a l'escola i al Hostel, la meva vida social esta abarrotada. Per cert, com a curiositat, l'altre dia anava per la placa de Tian'an Men i em van parar unes Xineses. Jo ja estava a la defensiva pero lo unic que volien era una foto amb mi. No per que fos guapo, lleig... sino com a cosa 'exotica' suposo, jeje. Hi ha gent que encara no ha vist occidentals de veritat i els fa gracia, jeje. Com no, jo vaig accedir i aquest cop no em van estafar. (Per cert, no hi ha accents)
Miki Chang