09 de novembre 2007

Okupa!!

Desprès de quasi un mes al hostel, des de fa uns dos dies m'he instal.lat com okupa a casa dels meus amics Roberto(Mexicà) i Jose (Franchute). Son companys de classe. Molt, molt bona gent. Encara que dormo al sofà, la diferencia amb el hostel es notable. Aquí tinc Internet interminable i gratis (si us heu adonat ara escric mes noticies que mai), tranquil·litat, tele, calefacció a tope i cuina. I el mes important, com que dormo sol, puc dormir tranquil sense ningú que ronqui. L'edifici esta situat a 10 minuts caminant de l'escola i en una zona residencial amb jardí privat. Un chollo!!
Com us vaig comentar, no hi ha pis 4 ni 13, ni tampoc pis 14 ni 24. M'haure d'informar si viatjar el 4 d'abril surt gratis o que? En definitiva, viure aquí em permet estalviar uns quants yuans, que poden ser molt valuosos mes endavant, i molta, molta pau i tranquil·litat abans de iniciar el meu viatge al sud.

Miki Chang