28 de març 2008

El nord del nord/ El norte del norte

Com us vaig dir, a Auckland no hi ha massa per fer i el meu avio no surt fins d'aqui a 4 dies així que he decidit fer la part mes al nord de Nova Zelanda.
Em trobo per casualitat a la meva amiga Anita (anglesa). Mira que be, no viatjo sol. La primera parada es Pahia, a Bay of Islands, que com el seu nom indica, es una badia amb illes, crec que unes 140. Es un lloc per relaxar-se, tranquil...menys al hostel. La primera nit, en una habitació de 8....érem 9...jeje. Una parella fent 'el acto sesuarrr'. Tothom fent-se el dormit fins que vaig dir, si us plau que demà haig de matinar (pero pensaba....o tots o ningu, jeje)...i es va fer el silenci...aquests anglesos!!!jeje.
Bueno, he aconseguit dormir algo i el dia següent ens anem al nord del nord, concretament a Cape Reinga. El viatge una mica llarg però val la pena. Amb l'autobus circulem per la platja a 100 km/hora per sobre la sorra, a la 'platja de les 90 milles'. També fem 'Sandboarding', hi ha unes dunes bastant altes per aquí i es tracta de baixar-les estirat a sobre d'una especie de 'tabla' de surf. Divertit però desprès de dues vegades que has de pujar a peu les dunes, ja es suficient.
Per la nit tornem al hostel. Fem un foc a la platja, parlem, unes cervesetes i a dormir. Per sort, aquesta nit tothom dorm a l'habitacio...si mes no, no he sentit estranys sorolls, jeje.
.
Como os dije, en Auckland no hay mucho que hacer y mi avion sale en 4 días asi que he decidido hacer la parte mas al norte de Nueva Zelanda.
Me encuentro por casualidad a mi amiga Anita (inglesa). Mira que bien, no viajo solo. La primera parada es Pahia, en 'Bay of Islands', que como su nombre indica, es una bahía con islas, creo que unas 140. Es un lugar para relajarse, tranquilo...menos en el hostel. La primera noche, en una habitación de 8....éramos 9...jeje. Una pareja haciendo 'el acto sesuarrr'. Todo el mundo haciéndose el dormido hasta que dije, por favor que mañana tengo que madrugar (pero pensaba....o todos o ninguno, jeje)...y se hizo el silencio...estos ingleses!!!jeje.
Bueno, he conseguido dormir algo y el día siguiente nos vamos al norte del norte, concretamente a 'Cape Reinga'. El viaje es un poco largo pero vale la pena. Con el autobus circulamos por la playa a 100 km/hora por sobre la arena, en la 'playa de las 90 millas'. También hacemos 'Sandboarding', hay unas dunas bastante altas por aquí y se trata de bajarlas estirado encima de una especie de 'tabla' de surf. Divertido pero despues de dos veces que tienes subir a pie las dunas, ya es suficiente. Por la noche volvemos al hostel. hecemos un fuego en la playa, hablamos, unas cervecitas y a dormir. Por suerte, esta noche todo el mundo duerme en la habitacio...al menos, no he oido extraños ruidos, jeje.
.
Miki Kiwi