31 de març 2008

Canvi de plans/ Cambio de planes

Durant varis mesos havia pensat en tornar a Barcelona via els Estats Units però al final m'he decantat per una altre opció. Torno a Austràlia per visitar una de les parts pendents i que no vaig poder fer en el seu moment quan estava allà ja que era època de pluges i tot estava inundat. Ara la cosa esta mes calmada així que torno cap a Sydney per fer una mica la costa est (no hem puc perdre la gran barrera de coral, no?) i pujar fins el nord d'Australia, concretament a Darwin. Desprès la meva idea es ja tornar a Barcelona però em portara un temps per que ho vull fer sense agafar avions...per terra. Ja us aniré informant de la meva ruta. Havia planejat arribar a l'abril o maig pero la cosa s'allarga. Estic aqui i vaig a aprofitar-ho. Espero, segur, que pel 15 d'agost estaré en caseta.
Les ultimes hores a Nova Zelanda han estat be però ja tenia mes que suficient en aquest fantàstic país. Estic desitjant arribar a Austràlia altre vegada per un canvi d'aires, i no per que hagi passat res, no se, una sensació rara. Demà ja serè Miki Dundee altre vegada, jeje.
.
Durante varios meses había pensado en volver a Barcelona vía los Estados Unidos pero al final me he decantado por otra opción. Vuelvo a Australia para visitar una de las partes pendientes y que no pude hacer en su día cuando estaba alli ya que era época de lluvias y todo estaba inundado. Ahora la cosa esta mas calmada asi que vuelvo a Sydney para hacer la costa este (no me puedo perder la gran barrera de coral, no?) y subir hasta el norte de Australia, concretamente a Darwin. Despues mi idea es volver ya a Barcelona pero me llevara un tiempecillo ya que lo quiero hacer sin coger aviones...por tierra. Ya os iré informando de mi ruta. Había planeado llegar en abril o mayo pero la cosa se alarga. Estoy aqui y voy a aprovecharlo. Espero, seguro, que por el 15 de agosto estaré en casita.
Las ultimas horas en Nueva Zelanda han estado muy bien pero ya tenía mas que suficiente en este fantástico país. Estoy deseando llegar en Australia otra vez para un cambio de aires, y no por que haya pasado nada, no se, una sensación rara. Mañana ya sere Miki Dundee otra vez, jeje.
.
Miki Kiwi