01 d’abril 2008

Sydney i amb sol/ Sydney y con sol

Arribo a Sydney després de sol tres horetes amb avio des d'Auckland. el viatge no ha estat del tot confortable com esperava ja que m'ha tocat el seient del mig. No m'agrada el seient del mig, que li puc fer...
Ja es la tercera vegada que vinc aqui i ja m'ho coneixo bastant be. Vaig al mateix hostel que l'ultima vegada i em trobo a gent que ja estava aquí fa un mes i mig. I es que ara ja no estan de festa sinó que estan treballant, jeje. Com canvien les coses.
Aprofito que fa sol, per fi, a Sydney per veure tot altre vegada...i tot es totalment diferent amb sol. La veritat es que ara ja puc dir que es la ciutat que mes m'agrada de les que he estat. Em trobo amb el meu amic Stuart (angles) qui ha decidit provar sort aquí y buscar feina per quedar-se una temporada. Per fi em passejo per la famosa platja de Bondi, pels jardins botànics i, quina casualitat, hi ha aquest tipus de festival 'Red Bull' de gent que construeix aparells per tirar-se d'una rampa al mar, jeje, divertit...com a la tele.
La veritat es que la gent del hostel esta molt be. Ja porten aquí bastant temps i son com una família. Em sembla que em quedaré aquí mes dies dels previstos, ja veurem.
.
Llego a Sydney en solo tres horitas en avion desde Auckland. El viaje no ha sido del todo confortable como esperaba ya que me ha tocado el asiento del medio. No me gusta el asiento de en medio, que le puedo hacer...
Ya es la tercera vez que estoy aqui y ya conozco todo bastante bien. Voy al mismo hostel que la ultima vez y me encuentro con gente que ya estaba aquí hace un mes y medio. Y es que ahora ya no están de fiesta sino que están trabajando, jeje. Como cambian las cosas. Aprovecho que hace sol, al fin, en Sydney para ver todo otra vez...y todo es totalmente diferente con sol. La verdad es que ahora ya puedo decir que es la ciudad que mas me gusta de las que he estado. Me encuentro con mi amigo Stuart (ingles) quien ha decidido probar suerte aquí y buscar trabajo para quedarse una temporada.
Por fin me paseo por la famosa playa de Bondi, por los jardines botánicos y, qué casualidad, hay este tipo de festival 'Red Bull' de gente que construye aparatos por tirarse de una rampa al mar, jeje, divertido...como la tele.
La verdad se que la gente del hostel esta muy bien. Ya llevan aquí bastante tiempo y son como una familia. Me parece que me quedaré aquí mas días de los previstos, ya veremos.
.
Miki Dundee