02 d’abril 2008

Reflexio dels 6 mesos/ Reflexion de los 6 meses

Doncs si, ja porto sis mesos fora de casa i han passat volant. Fins al moment, a part de la estafa de Xina, no m'ha passat res mes. Ni 'robos', ni mes estafes i tampoc m'he posat malalt ni me trencat res. Be , que segueixi així. Em vaig fer una assegurança de viatge que sembla bastant bona 'por si aca'. Espero no fer-la servir.
Des de que vaig deixar Xina, la meva dieta alimentaria crec que ha empitjorat. A xina, anava a restaurant i tenia mes varietat, potser la qualitat no era la mes desitjable, jeje. A Australia i Nova Zelanda em moc mes d'una lloc a l'altre i no vaig a restaurants per que tot es molt mes car. Això vol dir que quasi sempre menjo el mateix ja que normalment no porto el menjar amb mi si no que ho compro al moment. I clar, el mes fàcil de cuinar i mes econòmic es pasta, entrepans, 'noodles instantanis', amanides i poca cosa mes...Això si, ni m'he aprimat ni m'he engreixat. Quan torni a Bcn em passaré una setmana menjant de tot sense parar.
En quant al meu nivell d'angles, ha millorat, sobretot a entendre gent amb diferents accents, de diferents parts del mon. Ja somio, fins i tot en angles. Això si, haig d'admetre que m'haig de concentrar en una conversació de varies persones angloparlants. Fan servir argot que jo desconeixo i parlem molt ràpid. A vegades cansa i desconnecto. Els dic, si parleu amb mi, digueu el meu nom. Quan trobo algu que parla Català o Castellà (no molta gent), aprofito, jeje, conversar sense tenir que pensar...relax total....
.
Pues si, ya llevo seis meses fuera de casa y han pasado volando. Hasta el momento, aparte de la estafa de China, no me ha pasado nada mas. Ni 'robos', ni mas estafas y tampoco me he puesto enfermo ni me he roto nada. Bien , que siga así. Me hice un seguro de viaje que parece bastante bueno 'por si aca'. Espero no usarlo.
Desde que dejé China, mi dieta alimentaría creo que ha empeorado. En China, iba a restaurantes y tenía mas variedad, quizás la calidad no era la mes deseable, jeje. En Australia y Nueva Zelanda me muevo mas de una lugar a otro y no voy a restaurantes por que todo es mucho mas caro. Esto quiere decir que casi siempre como lo mismo ya que normalmente no traigo la comida conmigo si no que la compro al momento. Y claro, lo mes fácil de cocinar y mas económico es la pasta, 'noodles instantáneos', ensaladas y poca cosa mas...Eso si, ni me he adelgazado ni me he engordado. Cuando vuelva a Bcn me pasaré una semana comiendo de todo sin parar.
En en cuanto a mi nivel de ingles, ha mejorado, sobre todo en entender a gente con diferentes acentos, de diferentes partes del mundo. Ya sueño, incluso en ingles. Eso si, tengo que admitir que tengo que concentrarme en una conversación de varías personas angloparlantes. Usan argot que yo desconozco y hablan muy rápido. A veces cansa y desconecto. Yo les digo que cuando hablen conmigo digan mi nombre. Cuando encuentro alguno que habla Catalan o Castellano (no mucha gente), aprovecho, jeje, conversar sin tener que pensar....relax total.....
.
Miki Dundee

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones viatger!! Soc una amiga de Maribel, de la foto de la festa major, segons ella del teu club de fans.
Nen, em dones una enveja IMPRESIONANTE!!! Ves agafant les direccions de tots aquests hostals baratillos perque si tot va bé i fiquem a Maribel de funcionaria, Que ja toca! l'estiu que ve ens toca a nosaltres.