08 d’abril 2008

Cap a Byron Bay/ Hacia Byron Bay

Desprès de quasi una setmana a Sydney me'n vaig cap a Bayron Bay. La veritat es que estava be a Sydney, he trobat bona gent i em feia mandra marxar...però el viatge continua. A vegades s'ha de tenir el cap fred o si no t'estanques en un lloc.
Aquest cop he viatjat en autobús. Han estat unes 12 hores viatjant de nit (així m'estalvio una nit de hostel, je). Afortunadament el seient del meu costat estava buit i he pogut dormir mes o menys be.
La primera noticia que escolto per la radio a l'autobus es que un jove de 16 anys ha estat víctima d'un atac de tauró a 25 minuts de Bayron mentres feia surf. El noi ha mort. Que fort!! El que sol t'imagines que passa a la tele aquí passa de veritat, no es broma a Austràlia. Que no s'enteri ma mare. Jo no em banyo ni a la piscina, per si de cas!!!
Byron Bay es un petit poble coster molt famós a Austràlia ja que es un dels bons llocs per fer surf. Es un ambient, com diuen aquí, bastant 'laid back'(relaxat) i quasi no hi ha ningú que no es passegi amb una taula de surf...per la platja, pel carrer i fins i tot als bars. Bueno, he exagerat una mica però quasi. Bona gent, bon ambient, bones platjes, bons llocs per prendre algo, que mes es pot demanar?
Com no, comença a ploure i no para en dos dies. Es que tinc una bona sort.....Peró bueno, almenys aquí tinc les meves 'boges amigues angleses' (Sam i Gemma) que vaig conèixer a Nova Zelanda i estic amb elles (parlant, eh!!) o mirant pelis al hostel. Un s'ha d'adaptar, no??
.
Despues de casi una semana en Sydney me voy hacia Bayron Bay. La verdad es que estaba bien en Sydney, he encontrado buena gente y me hacía pereza marchar...pero el viaje continúa. A veces se tiene que tener la cabeza fría o si no te estancas en un lugar.
Esta vez he viajado en autobús. Han sido unas 12 horas viajando por la noche (así me ahorro una noche de hostel, je). Afortunadamente el asiento de mi lado estaba vacío y he podido dormir mas o menos bien.
La primera noticía que escucho por la radio en el autobus es que un joven de 16 años ha sido víctima de un ataque de tiburón a 25 minutos de Bayron mientras hacía surf. El chico ha muerto. Que fuerte!! Lo que solo te imaginas que pasa en la tele aquí pasa de verdad, no se broma en Australia. Que no se entere mi madre. Yo no me baño ni en la piscina, por si acaso!!!
Byron Bay es un pequeño pueblo costero muy famoso en Australia ya que es uno de los buenos sitios para el surf. Es una ambiente, como dicen aquí, bastante 'laid back' (relajado) y casi no hay nadie que no se pasee con una tabla de surf...por la playa, por la calle e incluso por los bares. Bueno, he exagerado algo pero casi. Buenas playas, buena gente, buenos sitios para tomar algo, buen ambiente..que mas se puede pedir?
Como no, empieza a llover y no para en dos días. Es que tengo una buena suerte.....Peró bueno, al menos aquí tengo mis 'locas amigas inglesas' (Sam y Gemma) que conocí en Nueva Zelanda y estoy con ellas (hablando, eh!!) o mirando pelis al hostel. Uno se tiene que adaptar, no??
.
Miki Dundee

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hoooooooooooola de nou!!!
Que fort, ja sis mesos donant tombs per tot arreu, i a sobre repetint llocs, quina xuleria!
Veig que m'ha fet cas i comences a posar un apartat rosa en les teves cróniques, jejeje.

"La xafardera"