02 de març 2008

Nou virus a barcelona: BODORRIONITIS/ Nuevo virus en Barcelona: BODORRIONITIS

I es que us deixo sols i ja feu de les vostres!! Des de que vaig marxar hi ha hagut dos casamanets dels meus amics i un mes que ve al mes de maig. Fins que no estigui totalment extingit el virus 'Bodorrionitis' no torno cap allà, jeje,
Bueno, ara fora bromes, una felicitatcio molt gran i molt petons al Nandu i la Maria i al Oscar i a la Núria des de terres llunyanes. No estava físicament però estava en anima...ohh, que bonic!! Per cert, si estàs en anima en un casament has de fer regal als nuvis? Jejeje. Una altre pregunta, algun altre casament sorpresa?
.
Y es que os dejo solos y ya hacéis de las vuestras!! Desde que me marché ha habido dos bodas de mis amigos y uno mas en el mes de mayo. Hasta que no esté totalmente extinguido el virus 'Bodorrionitis' no vuelvo para alla, jeje. Bueno, bromas a parte, una felicitatcion muy grande y muchos besos al Nandu y Maria y al Oscar y a la Núria desde tierras lejanas. No estaba físicamente pero estaba en alma... ohh, que bonito!! ¿Por cierto, si estás alma en una boda tienes que hacer regalo a los novios? Jejeje. ¿Otra pregunta, alguna otra boda sorpresa?
.
Miki Kiwi

1 comentari:

Horrabin ha dit...

Gracias amigo! Tu como nuestro "celestino" tienes gran parte de la culpa del bodorrio jejejeje.