24 de maig 2008

Leonardo, on estas?/ Leonardo, donde estas?

Des de Krabi, agafem el ferry cap a Koh Phi Phi, us sona? Si heu vist una pel.licula que es diu 'la platja' amb Leonardo di Caprio (jo no la he vist), ja sabeu del que parlo.
Es temporada baixa aTailandia i es nota. Es facil trobar allotjament i a bon preu. Ens instalem en el 'bungalou' i anem a explorar la illa. Platja per aquí, muntanya per allà, 'cocktels'...i senyals per tot arreu indicant on anar en cas de tsunami. I es que en aquesta zona es on al desembre del 2004 (si no recordo malament) va haver un gran tsunami. Encara es poden veure algunes cases, locals, restaurants...en fase de reconstrucció. Les senyals indiquen punts elevats on hauríem de dirigir-nos en cas d'una gran onada....si ens dona temps....es clar
El segon dia decidim fer un minicreuer al voltant de les illes amb 'snorkeling' i 'kayaking' inclosos. No fa falta anar molt lluny que ja veus vida aquàtica per tot arreu. Un cop a l'aigua, peixos de tots colors t'envolten. Haig de reconèixer que he vist mes diversitat aquàtica aquí que a la barrera de corall a Austràlia. Una experiència inolvidable. Ah, per fi he vist a Nemo.
La següent parada amb el minicreuer es la famosa platja de 'Maya bay'. Jo no la coneixia però sembla ser que es aquí que van filmar algunes escenes de 'La platja', i no m'estranya. Noies, ho sento, però no he vist al Leo.
Avui es el nostre ultim dia de platja. Demà ja ens dirigim altre vegada cap a Bangkok per que el viatge continua. ( a veure si veig Bangkok de dia, jeje)
.
Desde Krabi, cogemos el ferry hacia Koh Phi Phi, os suena? Si habéis visto una pel.licula que se llama 'la playa' con Leonardo di Caprio (yo no la he visto), ya sabéis de lo que hablo.
Es temporada baja en Tailandia y se nota. Es facil encontrar alojamiento y a buen precio. Nos instalamos en el 'bungalou' y vamos a explorar la isla. Playa por aquí, montaña por allá, 'cocktels'...y señales por todo por todas partes indicando dónde ir en caso de tsunami. Y es que en esta zona es dónde en diciembre del 2004 (si no recuerdo mal) hubo un gran tsunami. Todavía se pueden ver algunas casas, locales, restaurantes...en fase de reconstrucción. Las señales indican puntos elevados dónde deberiamos dirigirnos en caso de una gran ola....si nos da tiempo.... claro. El segundo día decidimos hacer un minicrucero alrededor de las islas con 'snorkeling' y 'kayaking' incluidos. No hace falta ir muy lejos que ya ves vida acuática por todas partes. Una vez en el agua, peces de todos colores te rodean. Tengo que reconocer que he visto mas diversidad acuática aquí que en la barrera de coral en Australia. Una experiencia inolvidable. Ah, por fin he visto a Nemo.
La siguiente parada con el minicreuer es la famosa playa de 'Maya bay'. Yo no la conocía pero parece ser que se aquí que filmaron algunas escenas de 'La playa', y no me extraña. Chicas, lo siento, pero no he visto al Leo.
Hoy es nuestro ultimo día de playa. Mañana nos dirigimos otra vez a Bangkok por que el viaje continúa. ( a ver si veo Bangkok de día, jeje)
.
Miki Thai