22 de maig 2008

Canvi de platges: Krabi

El meu amic Jose (que ja va tornar de la Índia per estar a la 'full moon' ) i jo decidim deixar les illes de l'est i anem a la costa oest. Ens acomiadem dels meus amics anglesos amb un 'ens veiem no se quan, no se on'. Comprem el bitllet, ens posen un adhesiu a la samarreta i amb 50 persones mes agafem el ferry i el bus altre vegada. Encara que ja han passat dos dies, la 'full moon party' es nota en les cares i físic dels viatgers. Tothom tirat pel terra del ferry i dormint al bus.
Ens havien dit que Krabi era impressionant però al arribar ens portem una desilusio, nada especial. Passem una nit i fins el dia desprès no descobrim que no ens hem de quedar a Krabi ciutat si no a les platges i illes del voltant. Hem perdut un dia però finalment arribem a la platja de Raylay. L'unica forma d'arribar aquí es mitjançant un 'long-tail boat'. Son simplement les barques que feien servir els pescadors Tailandesos i que ara amb el turisme son barques de passatges per unes 10 persones.
Raylay es ja part del paradís. Platja amb muntanyes a un costat i a l'altre, vegetació tropical, sorra blanca...que us haig de dir. També es un bon lloc per practicar l'escalada per la forma peculiar de les seves muntanyes. I per fi tenim bon temps les 24 hores del dia.
Ambient relaxat, musica 'chill out' i Tailandesos simpàtics. Encara que mai es pot generalitzar, la veritat es que aquesta gent sempre te un somriure per tu. Crec que aquí la religió te un paper molt important, son budistes i tenen un altre manera de veure la vida. No se per que perdo el temps escrivint, la platja m'espera!!! jejeje.
.
Mi amigo Jose (que ya volvió de la India para estar en la 'full moon' ) y yo decidimos dejar las islas del este y dirijirnos a la costa oeste. Nos despedimos de mis amigos ingleses con un 'nos vemos no se cuando, no se dónde'. Compramos el billete, nos ponen una pegatina en la camiseta y con 50 personas mas cogemos el ferry y el bus otra vez. Aunque ya han pasado dos días, la 'full moon party' se nota en las caras y físico de los viajeros. Todo el mundo tirado por el suelo del ferry y durmiendo al bus.
Nos habían dicho que Krabi era impresionante pero al llegar nos llevamos una desilusion, nada especial. Pasamos una noche y hasta el día siguiente no descubrimos que no nos tenemos que quedar en Krabi ciudad si no en las playas e islas de alrededor. Hemos perdido un día pero finalmente llegamos a la playa de Raylay. La unica forma de llegar aquí es mediante un 'long-tail boat'. Son simplemente las barcas que usaban los pescadores Tailandeses y que ahora con el turismo son barcas de pasajeros para unas 10 personas.
Raylay es ya parte del paraíso. Playa con montañas a un lado y otro, vegetación tropical, arena blanca...que os tengo que decir. También es un buen lugar para practicar la escalada por la forma peculiar de sus montañas. Y al fin tenemos buen tiempo las 24 horas del día.
Ambiente relajado, musica 'chill out' y Tailandeses simpáticos. Aunque nunca se puede generalizar, la verdad es que esta gente siempre tiene una sonrisa para ti. Creo que aquí la religión tiene un papel muy importante, son budistas y tienen otra manera de ver la vida. No se por que pierdo el tiempo escribiendo, la playa me espera!!! jejeje