31 de maig 2008

Sukhothai, antiga capital de Siam/ Sukhothai, antigua capital de Siam

I me'n vaig mes cap el nord. Haig de fer una parada obligada a Sukhothai. Aquesta ciutat es una de les antigues capitals de Siam, com així es deia Tailàndia fa temps. Llogo una bicicleta i em passejo per les ruïnes de l'antiga ciutat. Budes, torres, murs, tot molt ben cuidat. Amb un dia tens mes que suficient, fins i tot amb un mati ja que la calor es insuportable.
Per arribar aquí ja no he agafat busos turístics sinó que ja agafo busos públics. Això vol dir Tailandesos per tot arreu i hostessa al bus que et dona de veure i alguns snacks. Això si, viatjo en primera, o sigui, el dinar esta inclòs i aire condicionat.
La 'guesthouse' esta molt be i li he caigut simpàtic al 'jefe'. Tan simpàtic que m'ha dit d'anar a prendre algo i jo he acceptat ja que s'ha de descobrir llocs autòctons. I bueno, desprès de dos copes ell m'ha començat a explicar la seva vida. Es veu que era un 'ex-ladyboy' que es va operar per posar-se pits quan va anar a Europa, desprès se'ls va treure per que la seva mare no s'enteres però el seu cor es encara de 'ladyboy'. Desprès el moment culminant, ja el veia venir, em diu que li agrado i que vol passar la nit amb mi, jeje. Jo ,li dic que a mi no em va això i bueno, desisteix. Aquella nit vaig tancat la porta amb clau i vaig posar de tota la meva motxilla darrera de la porta, per si de cas, jeje. Es que soc irresistible ....sol pels homes per que les dones no em fan ni cas, jeje, i el ,tiu em fa una rebaixa per l'habitacio. Ja espero el catxondeo quan arribi per BCN, jeje.
Passo dues nits aquí i demà me'n vaig una mica mes al nord, concretament a Chiang Mai. Te pinta de ser una ciutat molt interessant. Ja us explicaré...
.
Para llegar aquí ya no he cogido buses turísticos sino que ya cojo los buses públicos. Esto quiere decir Tailandeses por todas partes y una azafata en el bus que te da de beber y algunos snacks. Eso si, viajo en primera, o sea, la comida esta incluida (de alimento) y aire acondicionado.
La 'guesthouse' esta muy bien y le he caído simpático al 'jefe'. Tan simpático que me ha dicho de ir a tomar algo y yo he aceptado ya que se tiene que descubrir lugares autóctonos. Y bueno, despues de dos copas él me ha empezado a explicar su vida. Se ve que era un 'ex-ladyboy' que se operó para ponerse pechos cuando fue a Europa, despues se los sacó para que su madre no se enterara pero su corazón es todavía de 'ladyboy'. Despues el momento culminante, ya lo veía venir, me dice que le gusto y que quiere pasar la noche conmigo, jeje. Yo le digo que a mí no me va esto y bueno, desiste. Aquella noche cerre la puerta con llave y puse toda mi mochila detras de la puerta, por si las moscas, jeje. Es que soy irresistible ....solo para los hombres por que las mujeres no me hacen ni caso, jeje, y el ,tio me hace una rebaja por la habitacion. Ya espero el cacxondeo cuando llegue por BCN, jeje.
Paso dos noches aquí y mañana me voy algo mas al norte, concretamente a Chiang Mai. Tiene pinta de ser una ciudad muy interesante. Ya os explicaré...
.
Miki Thai