02 de juny 2008

Chiang Mai i un dia completissim/ Chiang Mai i un dia completisimo

Deixo Sukhothai i el meu amic 'exladyboy' i prenc un altre bus per anar una mica mes al nord. En concret arribo a Chiang Mai, la ciutat mes gran del nord de Tailàndia. Des de que vaig deixar al Jose a Bangkok que viatjo altre vegada sol i per fi dormo sol a l'habitacio, una de les poques vegades en 9 mesos. I es que me donat un luxe a Chiang Mai i he agafat una habitació per 5 euros tota per mi solet i amb dutxa d'aigua calenta.
Aquesta ciutat es important per que es com una base per explorar el nord de Tailàndia (selves i tribus). Aquí també trobem molts Wat que son el temples Tailandesos (això vol dir monjos vestits amb les seves túniques taronges per tot arreu) i també trobem un bonic mercat nocturn on hi ha de tot, especialment articles típics Tailandesos fets a ma. Es una ciutat molt tranquil·la.
Un dels dies amb el meu nou company Nic (angles) decidim fer un tour. El dia es completissim. Comencem amb una visita a las 'dones girafes', que porten anelles al coll. Son de Birmània però algunes tribus han emigrat a Tailàndia per la pressió al seu país. La veritat es que no em vaig sentir molt còmode passejant pel poblat i fent fotos. Semblava com si anéssim al zoo.
La segona parada es una cosa que volia fer fa temps....muntar en elefant, jeje. Aquesta animals son grans de veritat. Desprès 'rafting' i finalment una passeig amb barca de bambú.
Per la nit, una altre cosa típica de Tailàndia...un massatge Tailandès. Una hora per 3 euros...gens malament, no? Arribem, ens netegen els peus, ens posem pantalons i camisa estil Tailandès i comença el massatge...amb els peus, genolls, mans, colzes.... No m'imaginava que es podien fer tantes coses i diferents postures...i no parlo de sexe, eh!!jeje. Et quedes com nou!!
Els altres dos dies una mica de relax i turisqueo per la ciutat, temples, temples i mes temples!! I a descansar per la pròxima destinació.
.
Dejo Sukhothai y a mi amigo 'exladyboy' y tomo otro bus para ir un poquito mas al norte. En concreto llego a Chiang Mai, la ciudad mas grande del norte de Tailandia. Desde que dejé a Jose en Bangkok que viajo otra vez solo y por fin duermo solo en la habitacion, una de las pocas veces en 9 meses. Y es que me he dado un lujo en Chiang Mai y he cogido una habitación por 5 euros toda para mí solito y con ducha de agua caliente.
Esta ciudad es importante por que es como una base para explorar el norte de Tailandia (selvas y tribus). Aquí también encontramos muchos Wat que son el templos Tailandeses (esto quiere decir monjes vestidos con sus túnicas naranjas por todas partes) y también encontramos un bonito mercado nocturno dónde hay de todo, especialmente artículos típicos Tailandeses hechos a mano. Es una ciudad muy tranquila.
Uno de los días con mi nuevo compañero Nic (ingles) decidimos hacer un tour. El día es completisimo. Empezamos con una visita a las 'mujeres jirafa', que llevan anillas en cuello. Son de Birmania pero algunas tribus han emigrado a Tailandia por la presión en su país. La verdad es que no me sentí muy cómodo paseando por el poblado y haciendo fotos. Parecía como si fuéramos al zoo.
La segunda parada es una cosa que quería hacer hace tiempo....montar en elefante, jeje. Estos animales son grandes de verdad. Despues 'rafting' y finalmente una paseo en barca de bambú. Por la noche, otra cosa típica de Tailandia...un masaje Tailandés. Una hora por 3 euros...no esta mal, no? Llegamos, nos lavan los pies, nos ponemos pantalones y camisa estilo Tailandés y empieza el masaje...con los pies, rodillas, manos, codos.... No me imaginaba que se podían hacer tantas cosas y diferentes posturas...y no hablo de sexo, eh!!jeje. Te quedas como nuevo!!
Los otros dos días algo de relax y turisqueo por la ciudad, templos, templos y mas templos!! Y a descansar para el próximo destino.
.
Miki Thai