02 de juny 2008

8 mesos i aixo ja s'acaba/ 8 meses y esto ya se acaba

Aquest ultim mes ha estat molt dolent en quant als meus aparells electrònics. Vaig perdre (o em van robar) la càmera (amb les meves estimades fotos), el meu MP3 ha deixat de funcionar i la bateria del meu mòbil no carrega. Peró que li farem, jo estic be.
Ja porto 8 mesos viatjant, que ja son uns quant dies. Ha passat volant però això sembla que s'acaba. Viatjar esta molt be, i estic contentissim del que estic fent però ja sento que haig de tornar a Barcelona. Necessito veure als meus amics i a la meva família i necessito menjar un 'pamtoaquet amb botifarra i mongetes', jeje.
Us vaig dir que volia tornar a BCN sense agafar avions però finalment els meus plans han canviat. El temps, els diners i la burocràcia Xinesa m'han fet variar el meu itinerari. Ara amb les olimpíades a Xina et demanen mes requisits per obtenir el visat. Així que he optat per lo fàcil i crec que es una bona idea. Passaré les meves ultimes setmanes a Laos que m'han dit que es el país mes maco d'aquests del sud-est asiatic. Desprès tornaré a Bangkok per agafar un avio cap la destinació mes barata que trobi a Europa (que sembla ser que es Alemanya) i des d'alla, Ryanair o Easyjet cap a Barcelona. Si tot va be, espero estar per BCN menjant com un boig a principis de juliol, ui, ja queda poc!!, jeje.
Jo estic igual que sempre, potser una mica mes prim i amb uns quants cabells blancs....serà a causa del estres??jeje, i la meva ment crec que s'ha obert encara una mica mes (es el que passa quan es viatja així). Ah, i sobretot, la meva compte bancaria esta pels terres, jeje!! Peró feliç, feliç.....
.
Este ultimo mes ha sido muy malo en cuanto a mis aparatos electrónicos. perdí (o me robaron) la cámara (con mis queridas fotos), mi MP3 ha dejado de funcionar y la batería de mi móvil ya no carga. Peró que le vamos a hacer, yo estoy bien.
Ya llevo 8 meses viajando, que ya son unos cuánto días. Ha pasado volando pero esto parece que se acaba. Viajar esta muy bien, y estoy contentisimo de lo que estoy haciendo pero ya siento que tengo que volver a Barcelona. Necesito ver a mis amigos y a mi familia y necesito comer un 'pamtoaquet con butifarra y judías', jeje.
Os dije que quería volver a BCN sin coger aviones pero finalmente mis planes han cambiado. El tiempo, el dinero y la burocracia China me han hecho variar mi itinerario. Ahora con las olimpiadas en China te piden mas requisitos para obtener el visado. Asi que he optado por lo fácil y creo que es una buena idea. Pasaré mis ultimas semanas en Laos que me han dicho que es el país mas bonito de estos del sur-este asiatico. Despues volveré a Bangkok para coger un avion con el destino mas barato que encuentre en Europa (que parece ser que sera Alemania) y desde alli, Ryanair o Easyjet en Barcelona. Si todo va bien, espero estar por BCN comiendo como un loco a principios de julio, ui, ya queda poco!!, jeje.
Yo estoy igual que siempre, quizás algo mes delgado y con unos cuántos pelos blancos....será debido al estres??jeje, y mi mente creo que se ha abierto aun algo mas (es lo que pasa cuando se viaja así). Ah, y sobre todo, mi cuenta bancaria esta por los suelos, jeje!! Peró feliz, feliz.....
.
Miki Thai

2 comentaris:

Horrabin ha dit...

Mente abierta, ladyboys,...

¡Espero que no hayas perdido tu flor!

Mikelinu ha dit...

jejeje, ahora prefiero informaticos con el pelo largo rizadito, jeje