20 d’octubre 2007

Rico, rico...con fundamento!!

A Beijing, el que mai falta son llocs per menjar. Els restaurants, bars, parades...es troben arreu. Es pot menjar de tot, pero de tot...El primer problema per mi va ser acostumar-me als 'palillos' pero ara ja soc tot un expert. Despres, molts restaurants no tenen menu amb angles i clar, al principi ho fas a 'voleo' i unes vegades tenis sort i altres no. Ara ja reconeixo alguns caracters, sobretot el de la carn, indispensable.

Si vens a Beijing no te'n pots anar sense provar el famós 'Pato Pekines Rostit'. Hi ha llocs que fins hi tot et donen la identificació del pobre animal que t'acaves de menjar. Però el que no pots oblidar es passar pel Mercat Nocturn de Menjar on pots provar les famoses 'delicatesens' de escorpins (com podeu apreciar a la imatge), cucs, 'saltamontes', estrelles de mar, cavallets de mar i tot el que es passi pel cap.
El pressupost per menjar al principi que vas de turista occil.la entre els 3 o 4 euros. Ara que ja em fico pels petits restaurants dels carrerons puc menjar per 2 euros (amb beguda i com no arros) i fins i tot he arrivat a menjar per un euro. Ja em coneixen en alguns llocs a vegades em conviden i tot, jeje.
Un cop cada dos o tres dies, quan ja estic fart del menjar Xines em dirigeixo a la magnifica invenció americana 'McDonals' per cambiar una mica la meva dieta. No t'ho perdis, a prop del meu hostel hi ha un bar de tapes Espanyol, jeje, cambrers i cuiners Xinesos. Viva la 'toltilla' y el 'choliso'!!!!!


Miki Chang

2 comentaris:

Unknown ha dit...

segur que els primers caracters que vas aprendre van ser el de la carn, amb lo carnivor que ets, jeje.
Continua gaudint de les exquisiteses pekineses, que quan tornis ja anirem un dia a buscar escorpins i altres insectes per que ens fasis un delicatessen. Aixecar pedres i agafar bichos, com quan erem petits.
una abraçada
amorio

Horrabin ha dit...

Lo bueno de esa dieta es que cuando vuelvas no pasaras hambre.

Solamente tendrás que pasarte por detras de la nevera o de los armarios para coger las cucarachas que allí habitan ya podrás hacerte un buen menú diario rico en proteinas.

(PD: No es necesario que nos invites a comer :-P