19 de novembre 2007

De festa a Xian

El meu Hostel es el Shuyuan. Es el tipus de hostel que jo anomeno 'party-hostel'. Ja us podeu imaginar per que, no? Com el que vau estar a Londres però mes petit. Hi ha un bar al subterrani i el mateix hostel organitza activitats com per exemple clases de cuina, jeje. Hi ha gent que porta 4 o 5 dies aquí i encara no ha vist Xian.
Per suposat vaig sortir de festa un dia per Xian ( ja sabeu, per saber mes d'aquesta cultura). Com a Beijing, la disco es una sala de ball central i taules al voltat, ja sigui en habitació privada, asseguts en sofàs o en taburets. El mes econòmic es fer-se amic d'alguns Xinesos i esperar que et convidin ja que aquí la gent es bastant simpàtica. Al acabar la nit, pots menjar algo als innumerables restaurants improvitzats als carrers de la ciutat.
Després de 3 dies aquí, avui agafo el tren una mica mes al Sud, concretament a Chendu. Em queden 17 hores de tren però també m'espera una mica mes de calor.
Miki Chang