10 de desembre 2007

Hangzhou, dia de boira

Desprès d'una setmana a Shanghai em decideixo a moure'm. Al Hostel em trobo amb els anglesos que vaig estar al creuer al riu Yangze, així que anem tots junts a Hangzhou, sol a dues hores en tren de Shanghai.
La principal atracció de Hangzhou (uns 6 milions d'habitants) es el llac de l'est. Un llac de 3 kilòmetres de llarg per tres d'ample. Desafortunadament el temps no ens acompanya i arribem amb pluja i al dia següent una fina boira cobreix tota la ciutat. Tot i així hem de fer 'turisqueo' i a part de caminar al voltant del llac, anem en una barca a les petites illes de dins del llac. La veritat es que esta molt be, molt maco, peró en un dia de sol encara estaria mes be. Jardins, parcs, vegetació i temples per tot arreu, com no. Aquesta ciutat es una de les destinacions preferides dels Xinesos així que si fins ara en els Hostels normalment sol hi havia occidentals, ara els occidentals som minoria.
Com no haig de menjar i per assegurar el tiro intentem buscar un restaurant xines però musulmà on el menjar es barato i tenen fotos dels plats, jeje, ja que poca gent aqui parla angles i el meu xines encara es molt, molt basic.
Em quedo dos nits aquí i desprès cap a Xiamen, a veure si al final trobo el sol.
Miki Chang