13 de desembre 2007

Xiamen, ciutat costera

Desprès d'unes 25 hores en tren per fi arribo a Xiamen. Es una ciutat al costat del mar al sud de Shanghai. Aquest cop viatjo sol però cap problema, en el tren he fet un amic xines que fins i tot m'ha convidat a sopar (al tren). No se que em menjat però estava bo, jeje. Al arribar a Xiamen m'ha donat tot tipus d'indicacions per arribar al hostel, gracies Jackie (el seu nom angles).
El meu hostel es troba a l'illa de Gulan yu on es van instal·lar els europeus i això es pot veure en les cases colonials que estan per tota la illa. Es una illa petita amb parcs i platges i amb molt turistes però es poden trobar llocs per relaxar-te. Desafortunadament per mi, en el hostel hi ha dos gats, i ja sabeu, jo soc alergic als gats , així que intento estar el màxim de temps possible a la terrassa o donant voltes per l'illa o en terra ferma. Cada cop que vull anar a terra ferma haig d'agafar el ferry, uns 5 minuts. Pels carrers es poden trobar les tendes de 'peix assecat' amb el seu caracteristic olor i cases que em recorden una mica a l'estil angles de Notting Hill (nomes estil,eh!!) al barri al costat del mar.
Per fi, crec que he agafat l'estiu. Ja fa calor. Tot i així, no gaire mes a fer aquí així que demà me'n vaig.
Miki Chang