14 de gener 2008

A Hong Kong i despres a Sydney, quins nervis!!

Desprès de provar el tren a Xina nomes em falta provar els autocars de llarg recorregut Xinesos. De Yangshuo a Hong Kong es fa en 10 hores en autocars. Son autocars amb dos nivells de llits fixes. Això vol dir que tot el viatge has d'anar estirat o assegut com puguis al teu llit. Per suposat les persones una mica altes (per exemple jo mateix) no cabem gaire be al llit així que hem de dormir, o intentar dormir, en posició 'fetal' o amb els peus fora del llit. Tot i així, no esta mal. El autocar es va parant en una especie d'area de servei al costat de la carretera cada cert temps. Aquestes 'àrees' ( si mes no la que he vist jo) son simplement 4 columnes amb un sostre, una tele, menjar fet amb una especie de foc de carbó, lavabos o especie de lavabos i gent al voltant d'un foc, jeje, curiós!!
Desprès de 10 hores ja estic a HK i dormo al mateix lloc on l'altre vegada. Bueno, intento dormir per que la veritat, estic nerviós, no per que haig d'agafar l'avio sinó per que vaig per fi a Australiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Per cert, ara deixo de dir-me Miki Chang, em meu nou nom es Miki Dunde, jeje.
.
Miki Dundee