15 de gener 2008

Sydney...platges...sol...i 'ties' bones, jeje

Vaig sortir de HK i en 9 horetes ja estava a Sydney. Viatge divertit, veient pellicules i jugant al tetris. Aquests avions moderns tenen de tot, no son com els de Vueling. Al arribar a Sydney m'he trobat amb l'estricte control duaner Australia. A passar per tots el controls com si agafes l'avio altre vegada. Son les 11 de la nit, arribo al hostel, miro la tele i a dormir que demà serà un dia dur.
Al dia següent, un sol increïble, per fi he atrapat l'estiu!! Res mes lluny de la realitat. Desprès de 6 hores de sol, 'toma ya', ha començat a ploure i no ha parat en 4 dies. M'han dit que es l'estiu mes plujós en molts anys. Així que poc temps he tingut per veure coses amb bon temps. L'opera de Sydney, el pont del port de Sydney, parcs...però res de platja. Tot, tot, molt maco. Es una ciutat oberta i molt ben 'cuidada'.
La gent a Austràlia es bastant simpàtica i multicultural, sobretot, a part d'autralians i europeus, molta gent d'Asia. I com he dit al títol, molta 'gent guapa' (suposo que es a causa de l'estiu, no?). Peró els 'motixileros' d'aqui son diferents que en Xina. Molta gent jove (per mi, jeje) que venen sobretot a treballar o de festa. Es divertit sortir de festa amb ells...arriben al local, s'asseuen, es miren uns als altres, localitzen les 'xatis', beuen i quan estan 'contentillos', al ataque!!!jeje.
Sydney no es Xina i es nota sobretot en els preus. Se m'ha acabat el 'xollo' de menjar cada dia en restaurants. Ara toca comprar menjar i cuinar al hostel. El hostel em costa uns 15 euros, això vol dir 11 euros mes car que a Xina. I del transport no parlem...Per cert, aquí també condueixen per l'esquerra.
Desprès de 5 dies aquí i fart de pluja, me'n vaig a Melbourne. No he viscut Sydney tot el que volia però haig de tornar de totes maneres a agafar el meu avio aquí. Espero que faci millor temps, jeje.
Ah, per cert, se m'oblidava. Per fi puc veure el blog. Gracies pels vostres comentaris!!!
.
Miki Dundee

3 comentaris:

Horrabin ha dit...

¡Reloj actualizado! Como ahora estás boca abajo se te subirá la sangre a la cabeza así que haz el pino de vez en cuando para compensar.

Anònim ha dit...

Com totes les explicacions d'Australia siguin així... em penso que em quedaré amb un parell de dubtes!!!
Aixó sí que es periodisme de recerca, olé!

Anònim ha dit...

Com totes les explicacions d'Australia siguin així... em penso que em quedaré amb un parell de dubtes!!!
Aixó sí que es periodisme de recerca, olé!