05 de març 2008

Comenca la ruta/Empieza la ruta

La primera destinació de la ruta es Kaikoura. . El bus va parant en llocs estratègics per fer fotos. Semblem un grup de Japonesos, jeje. En el bus la majoria dels passatgers son anglesos i joves, aixo no se si es bo o dolent. Ja us ho aniré dient....Pero....oh,...sopresa...una madrilenya en el bus...per fi puc parlar sense tenir que concentrar-me en el que vull dir, oe, oe, oe...
Kaikoura es un petit poble a la costa on et pots banyar amb dofins o veure balenes...això si...per un modic-alt preu fora del meu pressupost. Jo em vaig decantar per la caminada 'gratis' (jeje), per les platges i on les foques prenen el sol a les roques sense tenir en compte els turistes.
El temps comença a millorar, l'estiu esta aquí altre vegada.
La següent destinació es Nelson, poblet del nord de l'illa del sud. Bonic hostel i bones noticies: un amic angles, Stuart, que vaig conèixer a Austràlia, arriba en dos dies a Nelson, així que l'espero.
Decidim fer ,amb dos amics mes, el que es fa normalment a Nelson...Kayak al parc natural Abel Tasman. Aixi que durant dos dies remem sense parar al costat de la costa Nova Zelandesa. Bueno, remem, prenem el sol, caminem, ens banyem, descansem...Foques, aigua blava (no com la d'Arenys), arbres, cales i sol es el que ens anem trobant. El nostre hostel aquesta vegada es un vaixell ancorat al mig en una platge amb barbacoa inclosa per sopar, genial. Desprès de dos dies i 'rebentats', cap el hostel a Nelson a descansar ja que demà ens dirigim cap un altre lloc.
.
El primer destino de la ruta es Kaikoura. El bus va parando en lugares estratégicos para hacer fotos. Parecemos un grupo de Japoneses, jeje. En el bus la mayoría de los pasajeros son ingleses y jóvenes, esto no se si es bueno o malo. Ya os lo iré diciendo....Pero....oh,...sopresa...una madrileña en el bus...al fin puedo hablar sin tener que concentrarme en el que quiero decir, oe, oe, oe... Kaikoura es un pequeño pueblo en la costa dónde te puedes bañar con delfines o ver ballenas...eso sí...por un modico-alto precio fuera de mi presupuesto. Yo me decanté por la caminada 'gratis' (jeje), alrededor de las playas y dónde las focas toman el sol en las rocas sin tener en cuenta a los turistas. El tiempo empieza a mejorar, el verano esta aquí otra vez.
El siguiente destino se Nelson, pueblecito del norte de la isla del sur. Bonito hostel y buenas noticías: un amigo ingles, Stuart, que conocí en Australia, llega en dos días a Nelson, asi que lo espero. Decidimos hacer ,con dos amigos mas, lo que se hace normalmente en Nelson...Kayak en el parque natural Abel Tasman. Aixi que durante dos días remamos sin parar junto a la costa Nueva Zelandesa. Bueno, remamos, tomamos el sol, andamos, nos bañamos, descansamos...Focas, agua azul (no como la de Arenys), árboles, calas es lo que nos vamos encontrando. Nuestro hostel esta vez es un barco anclado en medio en una playa con barbacoa incluida para cenar, genial. Despues de dos días y 'reventados', volvemos al hostel en Nelson a descansar ya que mañana nos dirigimos ningún otro lugar.
.
Miki Kiwi