12 de març 2008

Westport i 'Kiwi experience'/ Westport y 'Kiwi experience'

'Kiwi experience' es el nom de la companyia de bus amb la que viatjo. Es una serie d'autobusos que van d'un lloc a l'altre al voltant de Nova Zelanda. A cada destinació ets pots quedar tan com vulguis pero amb un màxim d'un any per fer tota la ruta. Sol has de confirmar un dia abans quan vols sortir. Així que, normalment, sempre et trobes gent coneguda al bus o en algun altre lloc.
Nova Zelanda no es molt car, el problema es que hi ha tantes activitats per fer que els 'dollars' desapareixen ràpidament. S'ha d'escollir a vegades si no vols quedar-te a '0 peles'. Jo he decidit que faria coses que normalment no es poden fer a Barcelona (a part del Kayaking).
A Westport una d'aquestes activitats es el 'Jetboarding'. Segur que ho heu vist per la tele. Es una llanxa propulsada per aigua. Això significa que por navegar per aigües molt poc profundes (amb 10 cm es suficient) i canvis ràpids de direcció i velocitat. Com no, ho provo...conducció per el riu (per un professional, espero) molt a prop de les roques i girs de 360 graus. Esta be però tampoc es 'superespectacular'. Es veu que ho va inventar un granger que cada dia anava d'un lloc a l'altre de les seves terres en camioneta. Es va adonar que la ruta en riu era mes curta però no navegable per les barques convencionals. Així que 'vuala' l'invent. Desprès es va adonar que era divertit, així que 'vuala' el negoci, jeje.
.
'Kiwi experience' es el nombre de la compañía de autobuses con la que viajo. Es una serie de autobuses que van de un lugar al otro alrededor de Nueva Zelanda. En cada destino te puedes quedar tanto cómo quieras pero con un máximo de un año por hacer toda la ruta. Solo tienes que confirmar un día antes cuando quieres salir. Asi que, normalmente, siempre te encuentras gente conocida en el bus o en algún otro lugar.
Nueva Zelanda no es muy caro, el problema es que hay tantas actividades por hacer que los 'dollares' desaparecen rápidamente. A veces se tiene que escoger si no quieres quedarte a '0 pelas'. Yo he decidido que haría cosas que normalmente no se pueden hacer en Barcelona (aparte del Kayaking).
En Westport una de estas actividades es el 'Jetboarding'. Seguro que lo habéis visto por la tele. Es una lancha propulsada por agua. Esto significa que puede navegar por aguas muy poco profundas (con 10 cm se suficiente) y cambios rápidos de dirección y velocidad. Como no, lo pruebo...conducción por el rio (por un profesional, espero) muy cerca de las rocas y giros de 360 grados. Esta bien pero tampoco es 'superespectacular'. Se ve que lo inventó un granjero que cada día iba de un lugar al otro de sus tierras en camioneta. Se dio cuenta que la ruta en río era mas corta pero no navegable para las barcas convencionales. Asi que 'vuala' el invento. Tambien se dio cuenta que era divertido, asi que'vuala' el negocio, jeje.
.
Miki Kiwi

1 comentari:

Horrabin ha dit...

Nos congratulamos enormemente de recibir nuevas de vuestra estancia en esas tierras tan lejanas.

Nos temiamos que pudierais haber caido en manos de Sauron y ya estabamos sacando brillo a nuestras armaduras y afilando nuestras espadas.