13 de març 2008

Llac Mahinapua i 'festa boja'/ Lago Mahinapua y 'fiesta loca'

La meva seguent destinacio es el llac Mahinapua. Es tracta d'un hostel amb un llac molt bonic aprop i la platja a l'altre costat. A la nit per sopar, barbacoa. (per cert, m'he posat les botes). El que te d'especial aquesta parada es que el hostel, a la nit, organitza una festa de disfracos amb premis i tot. Aixi que a disfracar-se toca. El meu disfrac es de 'rapero'. Una jaqueta amb caputxa i els pantalons una mica baixats ensenyant els 'gallumbos' i ja esta. Original, no? jeje. La veritat es que hi ha gent que s'ho ha currat, Madonnes, cupidos, gogos...De cap manera puc guanyar el premi.
Com us vaig dir, en el bus hi ha gent 'veinteanyera' i aquesta festa es converteix en el desmadre. Si aixo si sumes que la majoria son anglesos...ja us ho podeu imaginar. Alcohol, sexe i rock'n'roll. Jo res de res, eh Mama!!. Al dia seguent, com no, tothom fet pols pero toca aixecar-se d'hora per agafar el bus.
En aquesta part de Nova Zelanda abunden les 'sandflies' (haig de buscar la traduccio). Son unes petites mosques que, tiu, com piquen!! No us enganyo, en un dia unes 50 picades!! Pero sobreviure....
.
Mi siguiente destino es el lago Mahinapua. Se trata de un hostel con un lago muy bonito cerca y la playa al otro lado. Por la noche para cenar, barbacoa. (por cierto, me he puesto las botas). Lo que tiene de especial esta parada es que el hostel, por la noche, organiza una fiesta de disfraces con premios y todo. Asi que a disfrazase toca. Mi disfraz es de 'rapero'. Una chaqueta con capucha y los pantalones algo bajados enseñando los 'gallumbos' y ya esta. Original, no? jeje. La verdad se que hay gente que se lo ha currado, Madonnas, cupidos, gogos...De ninguna forma puedo ganar el premio.
Como os dije, en el bus hay gente 'veinteanyera' y esta fiesta se convierte en el desmadre. Si a esto le sumas que la mayoría son ingleses...ya os lo podéis imaginar. Alcohol, sexo y rock' roll hasta las tantas. Yo nada de nada, eh Mama!!. Al día siguiente, como no, todo el mundo hecho polvo pero toca levantarse temprano por coger el bus otra vez.
En esta parte de Nueva Zelanda abundan las 'sandflies' (tengo que buscar la traduccion). Son unas pequeñas moscas que, tio, como pican!! No os engaño, en un día unas 50 picadas!! Pero sobrevivire....
.
Miki Kiwi