18 de març 2008

Milford Sound

Un dels dies que estic a Queenstown el dedico a fer una excursió a Milford Sound. Es un dels llocs que s'ha de veure si vas a Nova Zelanda. Esta situat al 'Fiorland Natural Parc', patrimoni de la humanitat. Per que us feu una idea del paisatge i com diu el nom del parc, es tracta d'uns fiords. I si no m'equivoco un fiord es una vall que un glaciar ha fet mes profund y que esta coberta per aigua salada. Normalment son estrets i estan envoltats per empinades muntanyes que neixen a sota del nivell del mar (Wikipedia, eh!!!). I es aixo mateix. No he estat en els fiords de Noruega però aquests son espectaculars (quantes vegades he fet servir aquesta paraula? Haig d'ampliar el meu vocabulari, jeje)
El viatge en bus fins el començament Milford Sound no deixa de sorprende'm: valls, muntanyes i salts d'aigua altissims. A Milford Sound fem un petit creuer fins al mar amb bufet lliure (i japonesos) inclòsos i relax, molt relax (i moltes fotos). Per sort, el bon temps ens acompanya. Be, ho ha fet des de que vam deixar Christchurch.
.
Uno de los días que estoy en Queenstown lo dedico a hacer una excursión a Milford Sound. Es uno de los lugares que se tiene que ver si vas a Nueva Zelanda. Esta situado en el 'Fiorland Natural Park', patrimonio de la humanidad. Para que os hagais una idea del paisaje y como dice el nombre del parque, se trata de unos fiordos. Y si no me equivoco un fiordo es un valle que un glaciar ha hecho mas profundo y que esta cubierto por agua salada. Normalmente son estrechos y están rodeados por empinadas montañas que nacen debajo del nivel del mar (Wikipedia, eh!!!). Y es esto mismo. No he estado en los fiordos Noruega pero estos son espectaculares (cuántas veces he usado esta palabra? Tengo de ampliar mi vocabulario, jeje)
El viaje en bus hasta el comienzo de Milford Sound no deja de sorprenderme: valles, montañas y saltos de agua altisimos. En Milford Sound hacemos un pequeño crucero hasta el mar con bufete libre (y japoneses) incluidos y relax, mucho relax (y muchas fotos). Por suerte, el buen tiempo nos acompaña. Bueno, lo ha hecho desde que dejamos Christchurch.
.
Miki Kiwi