20 de març 2008

Tornada a Christchurch/Vuelta a Christchurch

Després de 3 dies sense parar, tornem a Christchurch, el meu punt de partida. Ja he estat aquí així que res d'especial aquí. Ens dediquem a descansar durant dos dies per començar el camí cap a la illa del nord. Per cert, el mal temps a vingut de cop.
Ah, un dels dies anem a veure a l'estadi l'esport reina de Nova Zelanda. Si, ho heu encertat, rugbi!! Bueno, per a mi no es molt excitant però als Kiwis els torna bojos...potser per que es passen tot el partit bevent?jeje. (ok, sol es una suposicio....). I a mes l'equip local 'Crusaders' ha guanyat.
Desprès dels dos dies es l'hora d'acomiadaments per a mi. M'haig de separar dels meus 3 'mates' (amics) anglesos que se'n van cap a Austràlia. Peró segur que els tornaré a veure!!
Per cert, les meves 50 picades de les 'sandflies' ja s'han tornat crosta....no res, per si us interessa!!
.
Despues de 3 días sin parar, volvemos a Christchurch, mi punto de partida. Ya he estado aquí asi que nada de especial aquí. Nos dedicamos a descansar durante dos días para empezar el camino hacia la isla del norte. Por cierto, el mal tiempo a venido de golpe.
Ah!, uno de los días vamos a ver al estadio el deporte reina de Nueva Zelanda. Si, lo habéis acertado, rugbi!! Bueno, para mí no es muy excitante pero a los Kiwis los vuelve locos...quizás por que se pasan todo el partido bebiendo? jeje. (ok, solo se una suposicion....). Y ademas el equipo local 'Crusaders' ha ganado.
Despues de los dos días es la hora de las despedidas para mí. Tengo que separarme de mis 3 'mates' (amigos) ingleses que se van a Australia. Peró seguro que los volveré a ver!!
Por cierto, mis 50 picadas de las 'sandflies' ya se han vuelto costra....no, nada, por si os interesa!!
.
Miki Kiwi