17 de març 2008

Queenstown: Capital de l'aventura/Queenstown: capital de la aventura

Desprès de passar una nit a Wanaka i passejar al voltant del seu bonic llac ens dirigim a Queenstown. En aquest moment les 50 picades de les 'sandflies' ja s'han tornat grans vermells i no deixo de rascar-me. Sembla que tingui alguna infermetat però tots estem iguals.
Ja coneixo a tota la gent al bus però l'Stuart, la Sam, la Gemma (tres anglesos) i jo hem fet un grupillo 'guapo' i sempre anem junts (però no 'revueltos' per si us ho esteu preguntant, jeje). Des de que hem deixat Christchurch nomes fem que veure muntanyes, llacs, rius, rierols, selva, prats verds i com no....ovelles!!!
Per fi arribem a Queenstown. Per que es tant especial aquesta petita ciutat pels 'motxileros'? Per començar, a tota Nova Zelanda es poden fer tot tipus d'activitats o esports d'aventura: rafting, kayaking, Benji Jumping (de 134 metres d'alcada), Jetbording, Skydiving (paracaigudisme)...i tot el que acaba en ing. Peró es a Queenstown que totes aquestes activitats es concentren. També esta situada en un lloc incomparable: llac i muntanyes al voltant. Si això li sumes que es un punt en que ja tothom es coneix bastant be i on, diguéssim, la gent es dispersa cap al nord o cap a un altre país. O sigui, 'acomiadaments', o sigui...festa, com no!! Aquí també hem trobo a Anita, una altre anglesa i a Paul, de USA, que vaig conèixer a Austràlia. Hem quedo tres dies aquí (per que no tinc mes temps...ni diners...jeje)
.
Despues de pasar una noche en Wanaka y pasear alrededor de su bonito lago nos dirigimos a Queenstown. En este momento las 50 picadas de las 'sandflies' ya se han convertido en granos rojos y no dejo de rascarme. Parece que tenga alguna infermedad pero todos estamos iguales. Ya conozco a toda la gente en el bus pero Stuart, Sam, Gemma (tres ángleses) y yo hemos hecho un grupillo 'guapo' y siempre vamos juntos (pero no revueltos por si os lo estáis preguntando, jeje). Desde que hemos dejado Christchurch solo vemos montañas, lagos, ríos, riachuelos, selva, prados verdes y como no....ovejas!!!
Por fin llegamos a Queenstown. Pero por que es tan especial esta pequeña ciudad para los 'mochileros'? Para empezar, en toda Nueva Zelanda se pueden hacer todo tipo de actividades o deportes de aventura: rafting, kayaking, Benji Jumping (desde 134 metros de altura), Jetbording, Skydiving (paracaidismo)...y todo el que acaba en ing. Peró es en Queenstown que todas estas actividades se concentran. También esta situada en un lugar incomparable: lago y montañas alrededor. Si a esto le sumas que es un punto en que ya todo el mundo se conoce bastante bien y dónde, dijéramos, la gente se dispersa hacia el norte o hacia otro país. O sea, 'despedidas', o sea...fiesta, como no!! Aquí también me encuentro a Anita, otra inglesa y a Paul, de USA, que conocí en Australia. Me quedo tres días por aquí (por que no tengo mas tiempo...ni dinero...jeje)
.
Miki Kiwi