18 de maig 2008

D'illa a illa: Koh Phangan / De isla a isla: Koh Phangan

Desprès d'uns dies de relax i per que no dir-ho, 'fer el gos' a Koh Tao, i desprès d'una hora de ferry, arribem a una altre illa: Koh Phangan. Com totes les illes d'aquesta part de Tailàndia, sorra blanca i fina (se't fica en els llocs mes inimaginables i a mes, dificil de treure, jeje), aigües amb diferents tonalitats de blaus i transparents i vegetació tropical per tot arreu. Una queixa de la platja de Kph Phangan, no se que hi ha a l'aigua que et pica. Son com uns micropeixos i micromeduses però fa que no et quedis massa temps a dins de l'aigua.
Fa calor, molta calor i em d'anar a la platja altre vegada. Els mosquits fan de la seva quan se'n va el sol, així que anti-mosquits per aquí i per allà....realment funciona!!!
Koh Phangan es una illa molt turística, sobretot quan s'acosta la lluna plena. Ja us explicaré per que. Els preus son mes alts del que es habitual però hem trobat uns 'bungalous' per 3 euros la nit per persona, un xollo!! A tot arreu, especialment a les tendes, es costum de treure's les sabates abans d'entrar i anar descalç. Una sensacio rara, no?
Ara estic viatjant amb el meus amics Darren i Richard i dos mes. Anglesos però bona gent. M'he comprat un banyador d'aquests llargs ja que amb el meu banyador curt 'marcapitxes' donava molt la nota. Una amiga meva m'ha tallat el cabell (eh, Maribel i club de fans!!!) i atenció xatis, m'he depilat el pit, jeje. Ho anava a fer amb cera però al final un amic m'ha deixat la maquina de tallat el cabell.....covard???....no, si i que??, jeje.
Com us he dit, platges paradisíaques, sol, humitat, bon menjar, dormir la siesta en una hamaca....i preparar-se pel dia 20, per que? Llegiu el pròxim capítol, jeje!!!
.
Despues de unos días de relax y por que no decirlo, 'hacer el perro' en Koh Tao, y despues de una hora de ferry, llegamos a otra isla: Koh Phangan. Como todas las islas de esta parte de Tailandia, arena blanca y fina (se te mete en los lugares mas inimaginables y ademas, dificil de sacar, jeje), aguas con diferentes tonalidades de azules y transparentes y vegetación tropical por todas partes. Una queja de la playa de Koh Phangan, no se que hay al agua que te pica. Son como unos micropeces y micromedusas pero hace que no te quedes demasiado tiempo adentro del agua. Hace calor, mucho calor y me tengo que ir a la playa otra vez. Los mosquitos hacen de las suyas quando se va el sol, asi que, anti-mosquitos por aquí y por allá....realmente funciona!!!
Koh Phangan es una isla muy turística, sobre todo cuando se acerca la luna llena. Ya os explicaré por que. Los precios son mas altos de lo que es habitual pero hemos encontrado unos 'bungalous' por 3 euros la noche por persona, uno chollo!! En todas partes, especialmente en las tiendas, es costumbre de sacarse los zapatos antes de entrar e ir descalzo. Una sensacion rara, no?
Ahora estoy viajando con mis amigos Darren y Richard y dos mas. Ingleses pero buena gente. Me he comprado un banyador de estos largos ya que con mi banyador corto 'marcapichas' daba mucho la nota. Una amiga mía me ha cortado el pelo (eh, Maribel y club de fans!!!) y atención chatis, me he depilado el pecho, jeje. Lo iba a hacer con cera pero al final un amigo me ha dejado la maquina de cortar el pelo.....cobarde???....si y que??, jeje.
Como os he dicho, playas paradisíacas, sol, humedad, buena comida, dormir la siesta en una hamaca....y a prepararse para el día 20, por que? Leer el próximo capítulo, jeje!!!
.
Miki Thai

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, bueno, bueno... tinc al club de fans revolucionades!!! Vols parar de provocar? Que són capaces d'agafar el pareo i anar a ballar a la llum de la lluna!
Una abraçada!

Mikelinu ha dit...

jejeje