10 de maig 2008

Felic trist 35 aniversari/ Feliz triste 35 aniversario

I es que tot semblava masa perfecte. El meu 35 aniversari (35....ja??) a Bangkok amb els meus amics 'motxileros' (ja que he quedat amb uns sis amics aquí). Primer problemilla, quan vaig a facturar a l'aeroport de Kuala Lumpur em demanen el visat per entrar a Tailàndia i em diuen que si no el tinc no puc volar. Jo sabia que no necessito visat per entrar a Tailàndia...que soc europeu!!!! Desprès de parlar i parlar, al final em fan firmar un paper treient tota responsabilitat a la companyia aerea. Al arribar a Bangkok, en el control duaner, segell i 'andando'. Si ja ho sabia....
Al hostel he quedat amb el meu amic Jose (el franchute), ja el coneixeu, no? Quina alegria veure'l altre vegada. Anem a dinar ja a preus econòmics de veritat i ens preparem per la celebració. De moment no puc contactar amb els altres.
Quan surts per Bangkok de nit te n'adones que es molt fàcil que les noies et parlin i et somriguin...que voldran aquestes?....amistat?, jeje. I 'cuidado'...hi ha algunes que no son algunes sinó alguns. Es molt difícil adonar-te'n si no et fixes detalladament. Realment alguns son mes guapos o guapes (no se com dir-ho) que les noies de veritat. Son el famosos 'Ladyboys', nois que van de noies, o sigui, travestis o transexuals. Aquí la homoxesualitat es veu com una cosa molt normal, fins i tot, com una part de la cultura Tailandesa, diria jo.
Bueno, festa, festa, i al tornar a casa me n'adono que la meva càmera ha desaparegut...l'haure perdut? Crec que no, que me l'han robat. I el pitjor....les meves fotoooooossss!!!! Merda!!! Al dia següent, una mica deprimit, em compro una nova càmera. Si el meu pressupost ja era baix, ara encara ho es una mica mes. Passo dos dies a Bangkok i la veritat, no he vist res de res, sol Bangkok de nit. A la segona nit ja trobo la resta dels meus amics. Feliç i trist al mateix temps.....però son coses de la vida, no? Be, millor dit, son coses dels 'motxileros, no?
.
Y es que todo parecía demasiado perfecto. Mi 35 aniversario (35....ya??) en Bangkok con mis amigos 'mochileros' (ya que he quedado con unos seis amigos aquí). Primer problemilla, cuando voy a facturar en el aeropuerto de Kuala Lumpur me piden el visado para entrar en Tailandia y me dicen que si no lo tengo no puedo volar. Yo sabía que no necesito visado para entrar en Tailandia...que soy europeo!!!! Despues de hablar y hablar, al final me hacen firmar un papel sacando toda responsabilidad a la compañía aerea. Al llegar en Bangkok, en el control aduanero, sello y 'andando'. Si ya lo savia....
En el hostel he quedado con mi amigo Jose (el franchute), ya lo conocéis, no? Qué alegría verlo otra vez. Vamos a comer ya a precios económicos de verdad y nos preparamos para la celebración. Por el momento no puedo contactar con los otros.
Cuando sales por Bangkok por la noche te das cuenta que es muy fácil que las chicas te hablen y te sonrían...que querrán estas?....amistad?, jeje. Y 'cuidado'...hay algunas que no son algunas sino algunos. Es muy difícil darte cuenta si no te fijas detalladamente. Realmente algunos son mas guapos o guapas (no se cómo decirlo) que las chicas de verdad. Son los famosos 'Ladyboys', chicos que van de chicas, o se, travestis o transexuales. Aquí la homoxesualidad se ve como una cosa normal, diria casi que es parte de la cultura Tailandesa.
Bueno, fiesta, fiesta, y al volver a casa me doy cuenta que mi cámara ha desaparecido...la habre perdido? Creo que no, que me la han robado. Y lo peor....mis fotoooooossss!!!! Mierda!!! Al día siguiente, algo deprimido, me compro una nueva cámara. Si mi presupuesto ya era bajo, ahora todavía lo es algo mas. Paso dos días en Bangkok y la verdad, no he visto nada de nada, solo Bangkok por la noche. A la segunda noche ya encuentro el resto de mis amigos. Feliz y triste al mismo tiempo.....pero son cosas de la vida, no? Bueno, mejor dicho, son cosas de los 'mochileros, no?
.
Miki Thai