08 de juny 2008

La vida d'un 'motxilero' no es facil/ La vida de un 'mochilero' no es facil

Em dirigeixo al nord per creuar la frontera entre Tailàndia i Laos. Deixo Chiang Mai, agafo un bus local i en dues horetes arribo al meu destí, Chiang Rai. No es una ciutat molt interessant per mi. Es un bon lloc per fer 'trekkings' per la selva però per primera vegada en 8 mesos no em trobo del tot be. He menjat carn d'un d'aquest xiringuitos del carrer i la veritat, no tenia bon gust. I apart he begut aigua de l'aixeta. Suposo que serà per això. Dono una volta per la ciutat i me'n vaig a dormir. Demà serà un altre dia.
Al dia següent ja em trobo millor. Tampoc he dormit sol aquesta vegada. He dormit amb uns quants llangardaixos i un o dos mosquits. He suat una mica per la nit però no tinc febre ni res....sobreviure. Agafo un altre bus amb sol Tailandesos per arribar a l'ultim poblat Tailandès abans de creuar la frontera Laosiana: Chiang Khong. Res a fer aquí tampoc. Com tots el pobles prop d'una frontera hi ha hostels, agencies de viatge, oficines de canvi... He comprat el bitllet per anar a Laos i ara mato el temps fins el dia desprès. La veritat es que aquest dos últims dies han estat una mica aburrits. No he conegut a ningú, els llocs que he anat no tenen res d'especial i a sobre em falta energia. No us doncs pena??jeje. Demà us explico com he creuat la frontera. Legal però diferent!!!
.
Me dirijo al norte para cruzar la frontera entre Tailandia y Laos. Dejo Chiang Mai, cojo un bus local y en dos horitas llego a mi destino, Chiang Rai. No es una ciudad muy interesante para mí. Es un buen lugar para hacer 'trekkings' por la selva pero por primera vez en 8 meses no me encuentro del todo bien. He comido carne de uno de estos chiringuitos de la calle y la verdad, no tenía buen gusto. Y a parte he bebido agua del grifo. Supongo que será por eso. Doy una vuelta por la ciudad y me voy a dormir. Mañana será otro día.
Al dia siguiente ya me encuentro mejor. Tampoco he dormido solo esta vez. He dormido con unas cuántas lagartijas y uno o dos mosquitos. He sudado algo por la noche pero no tengo fiebre ni nada....sobrevivire. Cojo otro bus con solo Tailandeses para llegar al ultimo pueblo Tailandés antes de cruzar la frontera Laosiana: Chiang Khong. Nada que hacer aquí tampoco. Como todos los pueblos cerca de una frontera hay hostels, agencias de viaje, oficinas de cambio... He comprado el billete para ir en Laos y ahora mato el tiempo hasta el día despues. La verdad es que estos dos últimos días han sido algo aburridos. No he conocido a nadie, los lugares que he ido no tienen nada de especial y encima me falta energía. No os doy pena??jeje. Mañana os explico cómo he cruzado la frontera. Legal pero diferente!!!
.
Miki Thai