09 de juny 2008

Luang Prabang, antiga capital de Laos/ Luang Prabang, antigua capital de Laos

Arribem a Luang Prabang desprès de dos dies navegant el riu Mekong. Per cert, una de les millors experiencies del meu viatge. Aquesta es una de les ciutats mes grans de Laos i era l'antiga capital del país. Ara es patrimoni de la humanitat. El centre esta molt ben cuidat i nombroses cases pintades de color blanc i alguns wat (temples) i per suposat el monjos, fan que la ciutat tingui un aire especial. L'habitacio que he escollit es una de les millors en les que he estat i sol per 2 euros, ei, aquest cop aigua calenta!!!
A la ciutat es respira un ambient molt relaxat. El mercat nocturn esta ple de productes Laosians fets a ma: bolsos, pantalons, polseres, llums de paper, faldilles...un perill si vas amb noies ja que segur que has de parar-te a cada paradeta. Com no, ho haig de dir altre vegada, la gent et somriu sense cap problema. Els Laosians son genials.
Passem 4 dies aquí. Relaxació total. Ens aixequem, esmorzem, caminem, mengem, parlem, mengem, una cervesa, mercat nocturn, sopem, parlem, bevem, i a dormir, jeje. Quasi cada dia mengem en els xiringuitos del carrer. Encara que plou bastant (no hem d'oblidar que l'epoca de pluja ja ha comencat per aquí) per la nit normalment fa bo i ens podem 'apalancar' en una de les nombroses terrasses per prendre un batut de qualsevol tipus de fruita.
Luang Prabang no sol es patrimoni de la humanitat pel seu centre històric sinó també pels seus voltants. Un dels dies fem una mica d'esforc i anem amb un tuk-tuk a una de les nombroses cascades dels voltants. Sens dubte una de les mes maques que he vist per la seva alçada i pels colors de les seves aigües...un color blanquinos-blavos bastant curiós. Per suposat, bany inclos!!
Ens quedaríem mes temps aquí però el viatge continua. Decidim fer el que tothom fa des de Luang Prabang...anar a Vang Vieng.
.
Llegamos a Luang Prabang despues de dos días navegando el río Mekong. Por cierto, una de las mejores experiencies de mi viaje. Esta es una de las ciudades mas grandes de Laos y era la antigua capital del país. Ahora es patrimonio de la humanidad. El centro esta muy bien cuidado y numerosas casas pintadas de color blanco y algunos wat (templos) y por supuesto los monjes, hacen que la ciudad tenga un aire especial. La habitacion que he escogido es una de las mejores en las que he estado y solo por 2 euros, ei, esta vez agua caliente!!!
En la ciudad se respira un ambiente muy relajado. El mercado nocturno esta lleno de productos Laosianos hechos a mano: bolsos, pantalones, pulseras, luces de papel, faldas...un peligro si vas con chicas ya que seguro que tienes que pararte en cada paradeta. Como no, lo tengo que decir otra vez, la gente te sonríe sin ningún problema. Los Laosianos son geniales.
Pasamos 4 días aquí. Relajación total. Nos levantamos, almorzamos, andamos, comemos, hablamos, comemos, una cerveza, mercado nocturno, cenamos, hablamos, bebemos, y a dormir, jeje. Casi cada día comemos en los chiringuitos de la calle. Aunque llueve bastante (no tenemos que olvidar que la epoca de lluvia ya ha empezado por aquí) por la noche normalmente hace bueno y nos podemos 'apalancar' en una de las numerosas terrazas para tomar un batido de cualquier tipo de fruta.
Luang Prabang no solo es patrimonio de la humanidad por su centro histórico sino también por sus alrededores. Uno de los días hacemos algo de esfuerzo y vamos con un tuk-tuk a una de las numerosas cascadas de los alrededores. Sin duda una de las mes bonitas que he visto por su altura y por los colores de sus aguas...un color blanquinoso-azulado bastante curioso. Por supuesto, bano incluido!!!
Nos quedaríamos mas tiempo aquí pero el viaje continúa. Decidimos hacer lo que todo el mundo hace desde Luang Prabang...ir a Vang Vieng.
.
Miki Sabaidee